Zuyver in dienstverlening

Ontwikkeling naam, huisstijl en alle middelen

Voor Zuyver (voorheen Peeters gebouwenservice) hebben een nieuwe naam ontwikkeld. Voorafgaand hebben we eerst samen met de eigenaren gekeken naar de customer journey en de waardes die belangrijk zijn voor deze organisatie. De naam 'Zuyver' past perfect bij waardes, visie en doelstellingen. Losse woorden worden snel woorden zonder lading en daarom hebben wij een belofte geschreven waar Zuyver voor staat:

Een bedrijfspand, kantoorgebouw, openbare ruimte, school, kinderdagverblijf, sportcentrum of laboratorium: het zijn zonder uitzondering gebouwen. Maar daarbij zijn ze meer dan een verzameling stenen. Het zijn uithangborden, visitekaartjes. Van een organisatie. Van de mensen die er in wonen, werken, leven en dromen. Mensen beleven deze plekken. Als bewoner,als werknemer, als klant of cliënt. Wij begrijpen als geen ander hoe belangrijk deze beleving is. Want beleving is echt. Het vertelt ons dat we ons op een plek bevinden waar het goed vertoeven is. Waar we welkom zijn, ons thuis mogen voelen. Daarom stellen we ook alles in het werk om van deze omgeving een ware beleving te maken. Een omgeving waarin alles ‘goed voelt’. Stralend van schoonheid en frisheid. Vrij van vuil en ongedierte. Met ramen die ons een heldere blik op de wereld bieden. Met een beheer waar je op kunt bouwen en vertrouwen. Kortom: een omgeving waarin mensen zich geborgen en thuis voelen. Je ziet het, je ruikt het, je voelt het en je beleeft het. 

Hoe krijgen we dat voor elkaar? Door de inzet van een team van betrokken vakmensen. Mensen met een passie voor hun werk, die onze overtuiging delen dat schoonmaken meer is dan een poetsdoek en stofzuiger hanteren. Dat reinigen, onderhoud, bewassing, bestrijding en conservering meer zijn dan het toepassen van technieken. Dat  een opgeruimde omgeving tegelijk zorgt voor een opgeruimd en zorgeloos gevoel. Vakmensen die voortdurend weten dat ze werken aan de beleving van anderen. Van mens tot mens. Natuurlijk zijn we tevreden als onze opdrachtgevers tevreden zijn en we onze afspraken zijn nagekomen. Maar écht tevreden zijn we pas als we daar nog een schepje bovenop hebben gedaan. Als we onze figuurlijke ‘footprint’ hebben achtergelaten en we met recht kunnen zeggen. Dit is het werk van ZUYVER...

In december 2016 is de naam, de huisstijl, de nieuwe kleding en het aangepaste wagenpark gepresenteerd aan medewerkers en relaties. Wij zijn er trots op!